Med Voz får ni tillgång till funktionerna och tekniken som gör det möjligt att förverkliga morgondagens kontor.
Utvalda kunder
Öppna det digitala kontoret
Digitala lås, IMD & optimering
Nya möjligheter för hela kontoret. Ni får full kontroll. Era hyresgäster får en bättre kontorsupplevelse. Win-win. Låt kunderna öppna dörren med mobilen samtidigt som ni optimerar energiförbrukningen.
Ett attraktivare kontor
Erbjud era kunder ett digitalt kontor och en effektivare arbetsdag. Genom en smidig app ger ni hyresgästerna möjlighet att boka rum, chatta med varandra och öppna alla dörrar. Morgondagens arbetsplats är bara ett knapptryck bort.
Tjäna pengar på varje m²
Genom att administrera kontoret digitalt kan ni optimera varje kvadratmeter. Helt plötsligt är det möjligt att erbjuda en billigare bashyra och debitera för de ytor som kunden faktiskt använder. Smart för hyresgästen och bra för er ekonomi.
Bygga community
Med en kontorsapp för hela arbetsplatsen förstärks vi-känslan. Ett digitalt kontorscommunity, helt enkelt. Synergieffekterna är samverkan och en mer sammanhållen stämning. Så vems tur var det egentligen att styra upp afterwork den här gången?
Tekniken som möjliggör
det nya kontoret
Digitala lås
Förverkliga det nyckelfria kontoret och ge rätt access till rätt person. Du får full kontroll över kontorets tillträde.
Enkel bokning
Boka rum, cykel och hyrbil – ta betalt per använd m² & km
Det klimatsmarta kontoret
Optimera kontoret och spara förbrukning, energi och pengar. Med digitala sensorer styr du enkelt inomhusklimatet.
Trygghet på jobbet
Med brand- och vattensensorer avvärjer du enkelt skador på kontoret. Hyresgästerna kan vara trygga med att allt är under kontroll.
Samma kontor – ny upplevelse
Det digitala kontoret är inte långt borta. Med Voz öppnas nya fördelar och tjänster som bidrar till en mer modern kontorsupplevelse.
Enkel adminstration
Administrera hela fastigheten och alla boende på ett ställe. Digitalt och smidigt.
Säkerhet
Ta kontroll över säkerheten på kontoret. Koppla samman larm, brand och vatten och övervaka digitalt.
Community
Ge hyresgästerna tillgång till chattfunktioner som underlättar kommunikation och förstärker vi-samheten.
Nyhetsflöde
Se till att alla på kontoret är up-to-date. Med en digital anslagstavla når du enkelt ut med information.
Erbjudanden
Samla erbjudanden och ge hyresgästerna unika förmåner, allt från telefonavtal till PT-support.
Felanmälan
Ta hand om alla felanmälningar digitalt och få en överblick av uppföljningar och status.
Kom igång med
Voz Work
Kontakta oss så berättar vi mer om hur du kan samla smidiga och unika tjänster kopplat till din fastighet
30 min samtal
Platsbesök
Anpassat förslag
Installation
hård- och mjukvara på plats
hos er.
Logga in
Beroende på era förutsättningar och vad ni är ute efter behövs inte alla steg
Paketlösningar för kontor
Våra paket är framtagna för att passa alla typer av kontor och kontorshotell, stora som små.
Bas
Ett bra sätt att snabbt komma igång med den digitala fastigheten
995 kr / månad
(från 6 000 m² / 1 kr m²)
App för hyresgäster
– Chattfunktion
– Erbjudanden och tjänster
– Dela och låna
– Bokningar
– Hyra och betalning
Adminportal
– Hyresgäster
– Byggnader
– Felanmälan
– Chattfunktion
– Resursadmin
– Tillträde
Connect
Skapa ett helt unikt erbjudande med värdeskapande tjänster
Från 1 849 kr / månad
Inkl hårdvara
Alla tjänster i bas
Connect tjänster
– Digitala lås
– Se förbrukning el och vatten
– Laddstolpe
– Trygghet brand & vatten
– Klimatsmart byggnad
– Postboxar
– Entrétavlor
Custom
Sätt ihop ett paket själv utifrån dina behov och förutsättningar
Från 1 849 kr / månad
Engångskostnad 80 000 kr
Alla tjänster i bas
Custom
– Valfria connect tjänster
– Custom features
– Custom change
– App med egen profil och adminportal
– Digital förvaltning på video
Priser är vid 36 månaders avtal
Vill du veta mer om hur du skapar det digitala kontoret?
Efter vårt samtal kommer du att ha en bättre förståelse för vad digitalisering av fastigheter innebär, vad som är möjligt och vilken väg framåt som kan vara bäst utifrån era förutsättningar.
I samtalet kommer vi prata om:
Nuläge:
Er nuvarande situation, hur det ser ut idag och vad ni vill förbättra.
Behovsanalys / Framtid:
Vi diskuterar era visioner och mål för era fastigheter.
Demo
Vi visar hur våra lösningar fungerar och hur de kan göra vardagen enklare och mer effektiv.
Rådgivning och strategi
Vi utforskar tillsammans olika möjligheter för digitalisering baserat på era förutsättningar.
Vanliga frågor
Här har vi samlat de vanligaste frågorna och svaren om våra tjänster och lösningar. Om du har ytterligare frågor är du alltid välkommen att kontakta oss direkt.
Hur vet vi att vår teknik går att integrera med er app?
Vår vision är att allt ska gå att integrera! Vi arbetar löpande med nya integrationer för att kunna möta allas behov. Via vår tjänst Voz Connect kan ni lägga till tjänster efter behov, vi hjälper er givetvis med att välja tekniska lösningar som matchar er verksamhet.
Hur snabbt kan vi komma igång med Voz?
Vi tar tillsammans fram en plan för leverans, men adminportalen och appen är redo att användas så snart vi har all info för att skapa ett konto åt er.
Vi har redan digitala lås, måste vi köpa nya för att använda Voz?
Vi har redan flera integrationer på plats, så som Salto och Entryfy m.f. Ta kontakt med oss så hjälper vi er att bedöma hur ni ska gå till väga för en nyckelfri vardag!
Vad krävs för att komma i gång med digitala lås?
Vi hjälper er att kartlägga er situation och era önskemål och lägger därefter upp en plan baserat på era behov och möjligheter. Vi kan hjälpa er att koppla upp både gammal och ny teknik!
Kan vi köpa appen med vår egen grafiska profil och namn?
Ja! Med Voz Custom kan ni få en brandad app. Ta kontakt med oss så tittar vi på hur vi kan hjälpa er.
Vilka finansieringslösningar erbjuder ni?
Vi samarbetar med Sveafinans och Ikano Bank som bistår med finansieringslösningar.
Hur gör vi om tekniken i fastigheten strular?
Vi hjälper er givetvis! Om problemet uppstått i ett annat system så sätter vi er i kontakt med rätt person.
Ingår support för appen och adminportalen?
Ja, självklart!
Vad gör ni för att säkerställa säker datahantering och lagring?
Vi har valt att lagra all data i Europa för att hålla hög säkerhet och samtidigt smidigt följa alla regler och lagar enligt EU.